Start - broms - back.

Tränade vi mycket på igår. Lilla hästen har ju lite svårt att rygga så det blev mycket basic med start och stopp för att renodla hjälper, för att sedan kunna få henne lägre i nacken utan att hon börja backa. Jodå, det gick bättre och bättre. Matte blir bara trött i huvudet.
Fick givetvis kläm på galoppen också. Gud vad roligt det var. Fick tips på hur jag ska göra för att placera bakbenen i rätt vinkel - sedan in med bogen - sedan spårning - och vips vad hon galoperade! Det är inte lätt att rida... men som Catrin sa - ta fram svagheterna, syna dem under luppen, red ut dem och släng undan dem.

Har suttit och försökt ringa Hudmottagningen i snart en timma nu men det är bara upptaget. Jag vet inte ens varför jag har fått en kallelse, vad ska de göra med mig denna gång? Måste boka om tiden och få veta varför jag ska dit. Märkligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0