Märkligaste hästen i staden.

Hur kan det komma sig att när jag äntligen kommer hem efter två veckors flängande runt i europa och ska rida min häst får hon tryckningar och hovbölder? Det är lagen om alls jävlighet det! Igår när jag kom till stallet upptäckte jag att Lyckis var varm i kronranden på vänster bak. Vi tar ut och linar henne och hon är halt i höger varv. Så jag ringde hovis idag och han kom efter en kvart. Vi hittade inget konkret utan han skodde om henne runt om. Värmen hade också försvunnit så förhoppningsvis var det ingenting.

Lite senare i eftermiddag är det äntligen dags för Catrin träning! Ska bli jätte roligt, men det var länge sedan sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0