Passa er för att göra vinterfint i trädgården...

Tyvärr måste jag meddela att bloggen ligger lite på is. Det hände en liten olycka mellan en elektrisk häcksax och en telefonkabel i söndags vilket lett till att vårt bredband för tillfället inte fungerar överhuvudtaget. I väntan på att min snälla far ska komma och laga detta får ni trogna läsare stilla er.

Det har hänt mycket de senaste dagarna som jag skulle vilja redogöra för, till exempel en fruktansvärt trevlig konsert med Timbuktu, storhandling på Willys(en upplevelse i sig...) och Ellas comeback som hopphäst. Vi får se om jag kommer ihåg dessa tankar tills kabeln är lagad, annars har jag alltid nya upptåg för mig. Till helgen väntar en resa till Stockholm, det ska ni får en riktig resumé av, det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0