Förkyld

Nu ligger jag här nerbäddad och hoppas på bättre tider. David har smittat mig med årets förkylning och jag mår riktigt dåligt. Så istället kan jag ge en liten redogörelse för de senaste dagarna.

I torsdags bar det iväg till Ästad gård med jobbet. Vi hade två otroligt produktiva dagar för att ta fram en programförklaring för vår Ledningorganisation, vilket vi lyckades bra med. Torsdag kvällen bjöd på Fångarna på gården, spa och god middag.

I lördags hade vi en liten tillställning här på Tubgatan. Det kom ftuktansvärt mycket folk och många människor som jag inte övehuvudtaget känner. Men vi hade otroligt trevligt! Städningen var som i vanlig ordning mindre uppskattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0