Hästligt

I går var jag och Ella ute och busade i skogen, hon förtjänade det efter att ha arbetat så bra på sistone. Hon gjorde väldigt klart för mig att hon får komma ut i skogen för sällan nu mer då större delen av ritten bestod av bock och skutt. Hon visade även prov på galoppombyten i varje ;).  Jag försökte mest klamra mig fast så gott jag kunde och tänkte att "jag ska inte ramla av och slå mig IDAG." Fast när jag tänker efter så har vi ridit i skogen ganska mycket ändå, men då har det varit skritt, eller dressyr på äng. När man dressyrar på äng brallar hon ju då med... Tokhäst.

Idag klippte jag henne, hon tyckte det var störtmysigt och stod och sov. Så nu är vi mer än redo för vinterns träning (och skogsrundor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0