Förbannat också

Jag skrev ett väldigt utförligt inlägg om min dag men det försvann. tryckte uppebnarligen på fel knapp på laptopen.

Kan samanfatta dagen så här;
04.00 Vakna
06.40 Styr kosan mot Båstad Ridklubb
09.00 första starten på en något spänd och busig Ella. Drygt 62% och andra placering. Fantastiskt.
10.00 Startar Lycka i LB:1. Hon känndes kanon på framridningen men jag red som en kratta. Fick 61% och andra placeringen även här.
10.40 Tror jag ska dö. Ella backar och sparkar frenetiskt på framridningen. Gör lufthopp när hon inte får som hon vill. En åskådare säger till Josse att den där hästen kommer in ta sig runt programmet....
10.50 Startar LB:1 med Ella. Hon gick som en klocka. Varifrån hon fick det vet jag inte men men. Var lite trippig och tog inte för sig i ökningarna. Fick 59%, vet inte var jag kom.

Jag har nu tittat på filmerna och förstår inte varför jag inte fick mer poäng i LB:n på båda hästarna. Menmen....

Har försökt städa ikväll men tyar inte, är alldeles för trött. Ska gå och lägga mig vid nio. Imorgon är det fördelsedagskalas i förskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0