Meningslöst.

Man undrar ju vad sjukvården sysslar med ibland. Förra veckan blev jag väldigt nöjd med vårdcentralen i Hylte. men idag lackade jag ur på länssjukhuset i Halmstad, Hudmottagningen. de vet itne varför jag är där, de vet inte att jag var där i maj, de vet inte vad som är fel. Nu hade de en annan idé än sist dock, men de vet ju inte att jag var där då så....

Fjäskade istället till mig en ny boxer. Vi har TV genom bredbandet så där gjorde jag en bra deal. Inte lätt när åskan slår sönder saker.

Köpte ett par jeans också, upptäckte att det gått hål i mina favoritjeans och fick ta mig i kragen.

Lyckis och jag skulle ha genrep inför lördag idag. Om programmet hade innehållit caprioler hade vi varit i toppform. Tyvärr är det en simpel Lb och ev en LA vi ska rida... Hästen hoppade rundor och sprang mest hela tiden. Gick väldigt fint de minuterna hon lyssnade på mig. Hualigen.

Nu är det natten här. Jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0