Funderar på CR....

Sitter och funderar på om jag och Ella ska åka till Falkenberg (hemmaklubben) och rida LA:1 och LA:3 på måndag. Hade varit skönt att rida igenom programmen ordentligt på "riktigt" för att se vad det brister, innan vi tävlar. Men så tvekar jag eftersom hon inte kan rygga och halt från galopp har vi aldrig gjort. Skänkelvikningar har vi inte tränat på evigheter men vet att det inte är några större svårigheter. Förvändagaloppen sitter som en smäck och ökningarna bevisades vara befästa i lördags. Volter, även små, är inga problem i varken trav eller galopp.

Eftersom jag vet vad vi kan och inte kan så blir jag ju inte besviken på låga poäng men funderar ändå. Jag tror jag ska rida henne på onsdag och på fredag är det Catrin-träning, så två ordentliga pass hinner vi ju med. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0