Helghelghelg

Härlig helg!

Igår grillade vi med lite vänner. Mums! Kvällens aktiviteter gjorde att morgonen har varit lite små seg. Sambon begav sig mot den kungliga huvudstaden när natten började gå över till morgon för att titta på SM-finalen i Innebandy senare idag. Det innebär att jag ha en hel dag till att göra bara vad jag vill. Har städat lite nu och håller på att tvätta alla vinterjackor så de kan hängas undan. Om en timma blir det middag och världcup-final i hoppning.

I eftermiddag ska jag ge mig av till stallet och rida Ella, ska även ta en lång promenad med Lyckis. Ska ta ett ryck i trädgården också, klippa ner de sista buskarna, räfsa och klippa gräset. Det ska bli riktigt trevligt i det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0