Regiondjursjukhuset i Helsingborg....

... borde skaffa vilrum för sina kunder. Ja, vi människor alltså. Hästarna har ju det redan. Efter tre timmars väntan i natt var jag ganska trött, men inte ska jag klaga, Lycka har det värre. Som ni förstår har Lycka blivit sämre, vad som tillstött vet vi inte ännu. Vi begav oss i ilfart ner till Helsingborg i går kväll eftersom Lyckas framben hade tagit form av en telefonstolpe och hon helst inte ville stödja på det. Hon fick en dunderkur med antibiotika och så togs ett prov på ledvätska i kotan vänster fram. Jag sitter nu och väntar på att vår kära veterinär ska ringa och ge mig något slags besked - egentligen vad som helst.

För övrigt ska de ha en eloge - personalen på djursjukhuset alltså. De är så fantastiska och underbara. Det känns tryggt att ha Lycka stående där nere, jag vet att hon inte kan få det bättre nu när hon är sjuk.

Uppdatering kommer allt vad det lider.

Kommentarer
Postat av: Aramis

Ååh nej :( Vad har hänt Lycka? Har veterinären ringt? Lider verkligen med er - men tack för att det finns djursjukhus med jour! De har hjälpt mig och mina hästar många gånger i akuta tillstånd. Hoppas, hoppas att hon är på bättringsvägen! Kram från oss

2009-04-02 @ 19:47:32
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: ylwa

Hoppas hon är frisk och kry snart!

2009-04-02 @ 22:14:52
URL: http://ylwas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0