Semester är slut.

Man kan ju minst sagt kalla mig periodbloggare. Men så gör jag det ju också bara för min egen skull så det spelar ju ingen roll.

Semestern har helt enkelt varligt för härlig för att jag ska ha haft tid att blogga! Orkar inte skriva allting så därför blir det en bildbomb istället.

Så här såg vårt camp i Hultsfred ut om man låg i vårt tält och tittade:


Helmysigt. Den absolut vanligaste respresenterade (blivande) yrkeskåren i vårt camp var läkare. Det kunde man ju inte tro:



Min "svåger" Jens säger uppenbarligen något mindre intressant till mig eftersom jag håller på att somna:



Jag hann även med att anordna en kusinträff:



Jag är på väg ut på en korgrunda för ovanlighetens skull:


Jag kom också fram till krogen:


Vi har fått en ny familjemedlem också. Öskan får här uppgiften att göra mina feta låt (som aldrig någonsin borde publiceras på internet!!!) till ett sötare motiv:


Vi har hunnit med ganska mycket mer under semestern också, men kameran har ju inte varit med överallt!

Man är alltså tillbaka på jobbet igen och det känns helt okej. Dagarna går ju förbannat fort och jag hinner knappt med någonting. Jag och mannen har börjat ta hand om oss själva lite bättre, eller i alla fall göra ett försök. Efter att jag tog på mig en ett par år gamal klänning förra helgen och upptäckte att den stramade lite väl mycket insåg jag att det behövs ta till åtgärder! Ikväll har middagen bestått av ris, morotsbiffar och brunsås (allt hemmalagat givetvis, inga halvfabrikat här inte!). Jag skiter högaktingsfullt i alla dieter som finns utan tänker: om jag stoppar i mig mindre kalorier än jag gör av med fixar det sig! Enkel matematik!

Nu är det natten här, klockan ringer trots allt 05.30 och jag behöver min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0