Kallt.

Det är ruskigt kallt nu. När jag dessutom var elak mot min lilla häst och helklippte henne så behöver hon det här:
http://www.scan-horse.com/?action=showpicture&parent=877&imageId=1080&lang=s&gallery=877&page=338 för att hålla värmen.

Är det ännu lite kyligare så har hon exempelvis
http://www.hasttema.se/butik/product_info.php?cPath=60_66&products_id=426 detta under.

Det är lite knep och knåp för att få ihop täckena så det varken blir för varmt eller kallt men det brukar gå bra! När hon var halvklippt hade hon aldrig tjockare täcken än 100g så jag har inte det största lagret med tjocka vintertäcken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo! jo, nu ere kallt. men hon e säkert hur gullig som helst :) vad är det förresten som händer i Hylte? läste att det var nån politiker som sagt nåt skandalöst? hare fint sötis

2009-02-04 @ 22:23:41
Postat av: Kerstin

För det första kan man inte kalla mig sötis utan att skriva men man är. För det andra har jag ingen aning om vad politikerna säger för skandalöst ;). Hoppas bara inte att det är någon utav politikerna i min nämnd för då har jag ju gjort bort mig.



Lyckis är hur söt som helst. Hon ser lite små töntig ut men det får man räkna med.

2009-02-05 @ 08:54:02
Postat av: Sussi

shit :) glömde ju att skriva in mitt namn...

2009-02-05 @ 12:27:39
Postat av: Kerstin

Nämen var det du! Så tervligt! Hur går det för dig? Snart klar?

2009-02-05 @ 15:17:01
Postat av: Kerstin

Så pinsamt, det var ju en utav "mina" politiker!!! Alltså som jag arbetar under. Snacka om att inte vara uppdaterad om nånting. Den mannen provocerar gärna, men han är inte så galen som det låter ;).

2009-02-06 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0