Bloggledigt

Jag har inte uppdaterat på en vecka nu. Men sista veckan på jobbet var helt knasig och det är med viss lättnad jag inte går till jobbet idag. Undrar så klart hur allting kommer gå men det är upp till mina fantastiska kollegor att lösa!

Semester nu alltså, känns helt makabert. Min andra hälft begav sig av mot Hultsfred för en liten stund sedan. Jag kommer vara hemma och hålla ställningarna tills på onsdag då även jag ger mig av! Ser speciellt fram emot Regina Spektor, The Killers, Lars Winnerbäck, Dropkick Murphys, Hello saferide, Kings of Leon och Takida. Takida är lite speciellt eftersom jag lyssnat på dem långt innan de blev populära och släppte Curly Sue. Jag och David såg dem på Gisleparken för två år sedan, då var den scenen på tok för liten för dem. Förra året gjorde de en otrolig spelning på Hultfreds näst största scen, tabben var att även den scenen var för liten... Undra vad de kommer elverera i år.

Projekten idag består främst i att städa bilen, klippa häcken och rida Doremi. Vi får välls se vad som blir av dagen mer, jag har inte brottom någonstans efter som jag har semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0