Det börjar bli bättre

Jodå. Jag börjar bli lite positivare nu. Ska ta en sväng om polisen i dag var det tänkt så jag kan släppa saker och ting sen.

Igår var den en tuff dag. På jobbet ville ingen riktigt som jag har jag var inte riktigt överens med någon, det tar på krafterna. Handlade på vägen hem och var hemma halv sex ungefär. Det blev tacopaj (med vårt hemliga recept, mums) dagen till ära! Sabine och Jens (Davids lillebror och flickvän) kom och åt middag med oss, trevligt. Efter maten, när de andra satte sig och spelade xbox gav jag mig ut i trädgården för att fortsätta kriga mot mördarsniglarna.  De jävlarna säger jag bara. Lukade vinbärsbusklandet som varit minst sagt försummat men jag blev inte riktigt färdig. Har lagt bort min lilla handkultivator så jag ska åka till lantmännen och köpa en ny idag så jag kan ta det sista. Tog nästan slut på mördarsnigel giftet så jag ska se om lantmännen har något bra sådant också. Tänkte spana lite på grästrimmer också, är trött på att gå med sekatören!

Hr fortfarande inte köpt några buskar till det nya landet! Måste ta mig in till plantagen någon dag och se om jag hittar det jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0