Tisdag

Nackdelen med att ha ett sekretessbelagt jobb och blogga är ju att jag inte kan skriva mycket om jobbet alls. Vilket i och för sig har sin poäng och omsorgstagarna är nog lyckliga för det. Så jag går istället raskt över till dagens ridning!

Det var Lyckis som fick turen att motioneras idag och om hon motionerades sen! Orden TRAV och SPÄNST fick en helt ny innebörd idag när Lycka tog i så jag höll på att trilla av. Jösses amalia vad den lilla hästen kan röra sig! Även små galoppvolter gick som en dans. Min lilla lilla älskade ponnyhäst.

Nu blir det kvällsmat och lite senare ska vi äta Hägendaz, vi är sådan gottegrisar :).

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kul att ses idag!

2009-06-10 @ 17:56:43
URL: http://harligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0