Duktiga hästar!!

Igår tog jag och Lycka en stillsam runda i skogen för att lätta lite på trycket, döm av min föråning när den faktiskt var stillsam också!! Idag är det hoppträning på schemat så jag hoppas hon är fit for fight.

Sedan var det Ellas tur. Jag linade henne en stund men fick henne inte lika trött som när vi var i ridhuset. Det är klart inte lika roligt hemma på ridbanan. Sen hoppade jag upp och började göra lite skritt-trav övergångar längst fyrkantspåret. Hon var jätte positiv! När vi sedan skulle galopera något varv så sparkade hon lite innan hon till slut kom fram i galopp med rumpan en meter innanför spåret. Efter ett par minuters arbete i galoppen och flera galoppfattningar blev det bättre och vi avslutae för dagen.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Hoppas din torsdag blir bra!

2009-03-05 @ 06:25:54
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kerstin

Det samma!

2009-03-05 @ 07:17:31
Postat av: Ida Andersen

Hej Kerstin =) Vad kul att hstarna fungerar bra! O kul att jag ska upp till Fanta ja! Spännande! Hon har åkt till ridhuset några ggr och då går honfrån stallet ut på stallplanen, upp på transporten,stönger och åker. Inte ens en minut! Sen ska hon hem! Typ 2-3 timmar. ;) Men det har iallafall tagit sig, inte sant!? Spännande det skall bli iallafall, o se henne träna lite!

Du ska få alla bilder, jag ska lägga dem på skiva! Lovar. :D Ha det bra

2009-03-05 @ 09:54:32
URL: http://praecox.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så mycket.

2009-03-05 @ 10:13:53
URL: http://www.dressyrbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0