Shopping

Igår shoppade jag loss i www.hastaffaren.se eftersom jag spräckte ett par ridbyxor i fredags och är i desperat behov efter ett par nya.

Valet föll dessa byxor i färgkombinationen svart/beige eftersom det är lätt att matcha med:


När jag ändå var igång beställde jag även ett schabrak med tryckavlastande pad, sådanna jag tidigare skrivit om och rekomenderat. Det finns alltså ännu ett märke som tillverkar dessa schabrak. Det blev ett hopp/allround schabrak i färgen "natur".


Sista produkten i min kundkorg blev ett flugtäcke som kommer göra livet lite lättare för min häst i sommar. Vi har så fruktansvärt mycket knott så det är bra att ha ett flugtäcke att skydda hästen med när det är som värst:

Kommentarer
Postat av: Aramise

Kuul läsa om shopping :) Ursnygga ridbyxor! Får man fråga vilket märke? De var verkligen tuffa. Flugtäcke är verkligen bra att ha, hoppas du blir nöjd :)

2009-03-04 @ 08:49:55
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin

Jag vet faktiskt inte vad det är för märke på ridbyxorna. Men de var snygga och verkar vara funktionella så jag hoppas på det bästa! Jag hoppas flugtäcket passar, kanske att det blir för litet.



Tack för din kommentar! Kram

2009-03-05 @ 06:19:15
URL: http://blouncy.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0