Adventspyssel!

Vi hade lite fest här igår. Väldigt spontant blev det och därmed också verkligen liten. Dessutom kan man nog inte säga "vi" heller för jag gick och la mig oförskämt tidigt.

Tack vare att jag varken drack eller var upp så sent började jag med adventspysslet i morse. Har satt upp alla ljusstakar, flyttat om blommor, satt upp kransen på dörren. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och åt lunch och sedan gav vi oss ut i skogen för att hugga en gran och samla ihop granris till trädgårdslanden. När vi äntligen kom hem så upptäckte vi att julgransfoten jag köpte igår var helt felkonstuerad så det sket sig. Sen hade vi inte fått med tillräckligt med granris heller så det blev en runda till.

Nu ska jag hoppa in i duschen för kvällen ska spenderas hos goda vänner!

Kommentarer
Postat av: Timmie

Låter som en mysig lördag!



hoppas kvällen bli lika så!



=0)

2009-11-28 @ 17:24:53
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0