Söndagssysslor.

Idag blir här faktiskt ganska mycket gjort. Började förmiddagen med att räfsa upp de sista löven, de gick snabbt eftersom vi hjälptes åt. Sedan har jag ägnat mig åt denna helgens projekt - nämligen att göra krokant- och ingefära glass. Har syltat ingefära i snart två timmar nu - vilket innebär att det alldeles strax är färdig. Det kommer bli mumma med varma kaneläpplen under kommande mörka kvällar!

När ingefäran är färdig ska jag ge mig ut till stallet. Först ska Ella klippas, sedan ska vi åka ner till ridhuset för att få något gjort. Jag rider sällan i ridhuset men just nu känner jag att jag behöver det. Tänkte att vi skulle fortsätta med rakriktningen och då är det bra att ha speglar!

Återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0