Vilken skit dag...

Tur att inte alla dagar är så här. Ingenting har gått bra överhuvudtaget. Jag är alltid så överpositiv och skrattar åt allting men nu är jag trött på det. Tur att morgondagen kommer bli bätre (jag ÄR verkligen en obotlig optimist ;)).

Nåja, jag fick mig en omgång av kiropraktorn idag igen. Han tyckte jag känndes bättre så nu ska jag träna i två veckor innan det dags för, förhoppningsvis, den sista behandlingen. Ella å andra sidan får förhoppningsvis sin kiropraktorbehandling på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Kerstin. :) Hur är det själv, kiropraktor??

Jo med mig är det bra, så skönt att det är bra igen med ryggen osådär, bara hoppas att det håller i sig. Tycker också vi skall ses en dag. Ska du med på Lisebergsresan den 8:e med kommunal? :) Kramis

2009-11-17 @ 10:11:46
URL: http://praecox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0