Ibland blir det helt tokigt...

I dag efter jobbet gick jag till posten för att hämta ut mina handarbeten jag beställt (jag låter som min mormor). När expediten kommer med paketet så var det en aningens större än jag trott, men ibland är det ju lite knasigt. Tog paketet under armen och bag-in-boxen i andra (som jag införskaffat på systemet fem minuter tidigare) och knatade hem. Väl hemma var jag och sambon nyfikna på dessa oväntat stora handarbeten jag beställt. Men när vi får upp paketet visar det sig att det inte alls vara några handarbeten, det var en ridjacka! Förvirrad står jag där och bedyyyyrar att jag verkligen inte har köpt någon jacka, helt säkert. Sambon var mycket skeptisk eftersom han brukar påstå att jag är både shopoholic och dement. Men efter en minut eller två kom jag på att jag måste vunnit jackan!

En minut senare stod det klart att jag måste vara en utav vinnarna här; http://www.equipage.se/enkaten.html!
en sjukt snygg Gersemi jacka ha blivit min, dessutom satt den helt perfekt. Hur visste Equipage att jag tänkte gå och köpa en ny jacka nästa vecka? Helt fantastiskt!


En beige sådan här är nu mera min, men den är ännu snyggare i verkligeten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0