Det flyter på...

Livet flyter på i största allmänhet. Det är inte mycket som händer förutom att en ursinnig halsinfektion har kommit och bitit sig fast. Har ätit bafucin så jag har varit konstant mätt hela dagen ;). Skämt åsido, sambon ligger hemma med feber sedan igår och min plan är att hålla febern på avstånd. Jag har ingen riktigt bra plan men proppar i mig c-vitamin och håller mig ifrån honom så gott jag kan.

Hittade precis Bloggkommentatorerna vilka jag tyckte var hiskeligt roliga. Jag har inte ork att följa alla "poppisbloggar" utan följer de som har samma genuina intresse som jag - hästar alltså. Men med bloggkommentatorerna kan man kika in och se om de har hittat något roligt, istället för att läsa 54 bloggar om dagen och inte hitta något intressant alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0