Mysdag

Idag är man lite trött :). Det var väldigt roligt igår, tyvärr inte så mycket folk men det räckte för oss i alla fall. Det är verkligen beundransvärt vilket arbete David och Padde lägger ned (och alla andra människor som hjälper till). Synd då att det blir så liten upplsutning. Å andra sidan var det lite andra evenemang igår också som andra kanske åkte till istället.

Nåja. Vi har precis lunchat här idag. Ugnsbakad potatis, morötter och rödlök. Till det blev det örtiga qournfiléer med creme fraiche sås. Mums. Är riktigt imponerad av oss som lyckades ta oss för detta! Men så var vi också fruktansvärt hungriga.

Mitt viktnedgångs-projekt har gått allt annat än bra. Det har inte synts någonting på vågen och då blir jag omotiverad och börjar äta massa gott som jag inte borde. Dessutom har jag inte ridit alls mycket och det gör ju också sitt. Men, nu är det nya tag och jag har börjat använda Hälsovakten för att ha lite bättre koll. Det har visat sig att jag har konstant brist av järn och kalcium så det måste jag göra någonting åt. Proteiner får jag i mig så det räcker och blir över, det känns bra eftersom jag varit övertygad om det men många i min omgivning påstår att jag inte får i mig tillräckligt med proteiner eftersom jag är vegetarian.

Nåja. Nu ska vi bara ta det lungt. I eftermiddag blir det en långpromenad och eventuellt ska jag klippa gräset också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0