Shopping idag!

Igår hade vi lite trevligt här hemma med vänner och bekanta. Åt pizza, tittade på idol, lyssnade på bra musik och drack gott, helt opretentiöst med andra ord. Jag kom inte i säng fören vid halv tre (efter många om och men) men var oförskämt pigg 08.00 när klockan ringde! Hoppade in i duschen, åkte till min härliga vän K2 (som också heter Kerstin, varav 2:an) och hämtade min handväska jag lyckats dumpa där under natten (fråga inte vad vi gjorde där...). Sedan plcokade jag upp min mor och vi styrde kosan mot Halmstad. Jag fyller år om en vecka så tanken var att hitta någon födelsedagspresent.

Vi gick nog i 20 olika affärer men handlade bara i två, handlade desto mer i de två i stället! På MQ hittade jag en  lång, rutig skjorta, kalassnygg! Det blev present nummer ett. Mamma hittade en tunika från Peak Performence som hon blev väldigt förtjust i! Köpte även två par kalsonger till David med ett presentkort han fick när han fyllde år.
Den andra affären vi shoppade loss i var Chilli! Jag älskar den affären, hur mycket snyggt som helst och dessutom är det mesta till vettiga priser. Jag köpte 24 glas som var jätte snygga och inte minst till vrakrpis! Vi hittade också tallrikar i alla dess former av den servis vi har, så köpte sex stycken till av allt sådant (alltid bra att ha). Två stycken sänglampor av en spotlights-modell blev det i födelsedagspresent! Kommer bli jätte fina i sovrummet nu när det är omgjort. Blev lite annat också men det var väll det viktigaste...

Just nu sitter jag här och mår riktigt dåligt. Har sovit lite i eftermiddag vilket jag behövde, men nu är huvudet riktigt tungt. Hoppas jag piggar på mig till i morgon!

Här---> http://www.mockfjards.se/ kan ni spana in de fönsterna vi har besällt! Det är Premiummodellen vi valt, den bästa av de bästa! Damn it will be good (och dyrt...).

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0