Sjuk :(



Gårdagens ridning har satt sina spår - fy vad dåligt jag mår idag. Har varit lite halvkrasslig hela veckan och David har gick hem från jobbet i måndags för han mådde så dåligt, så det var väll egentligen ganska väntat.

Passet igår är lite svårt att utvärdera. Ella hade energi som sprutade ut ur öronen och hon var ganska virrig och studsig. Tyckte ändå jag fick igång bakbenen ganska väl även om det var väldigt svårt att hålla ihop allting när hon var så jädra energisk. Galoppen var ur fin så det känns bra. I traven orkar hon inte riktigt hålla ihop allting så formen brister ibland, men det är ju en styrkesak. Red dessutom i hoppsadeln och det är svårt att komma ner och använda sitsen då. Skänkelvikningarna var i vilket fall som helst de bästa någonsin så det är ju positivt. Gjorde också ett par uppridningar men halt och hälsningar vilka var väldigt fina när jag slutade dra henne i munnen i avsaktningen. Att det ska vara så förbannat svårt....

Nåja. Nu är jag dessvärre inte i så bra skick. I morse tänkte jag att jag kanske skulle vara bra till imorgon men det tror jag inte längre. Nu hoppas jag istället att jag ska vara frisk till på söndag så jag kan tävla då och gärna i någorlunda skick på lördag också. Men vi får väll se hur det utvecklar sig....


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Då är vi två sjuklingar! :(

2009-09-03 @ 17:52:38
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha, detsamma! :)



Ohja, hade ändå varit lite kul om hon kom och irrade runt på OS... ;D

2009-09-03 @ 20:37:42
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0