2010!

Det nya året har börjat fantastiskt bra, det är ju inte utan att man undrar hur detta ska sluta. Vi tillbringade nyårsafton hemma med vänner, lungt och städat med god mat och dricka. Idag har vi absolut inte gjort någonting, majoriteten sov över här så vi har bara tittat på film och haft det gott.

Ett av mina nyårslöften (av två) är att komma igång med bloggandet igen. Imorgon tror jag inte det händer så mycket av värde men framåt helgen ska jag nog komma med någon rid-rapport och annat kul.

Än så länge får ni hålla till godo med att mitt hederspris från hkrk:s tävling kom trea i Havrepappans tävling om 2009 års fulaste hederspris. Härligt hkrk! http://www.hippson.se/blogs/havrepappa/index.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0