Sökes!

Eric Le Tixerant sadelgjord!



Eftersom min lilla häst 1. puttar fram varenda sadel på denna jord, 2. har lite sadeltvångs-beteende; har jag tagit beslutet att införskaffa en Erik Le Tixerant gjord! Då min sambo envist hävdar att jag inte har någon koll på pengar och att det är vansinnigt att betala 2000 kr för något man redan har (jag har ju sadelgjordar, dock ingen sån här) tänkte jag försöka leta reda på en begagnad.
Hos "Lilla hästen i stav" finns de nya för 1695 kr, men det hade varit trevligt att betala mindre om det är möjligt. Vet du någon som har sen sådan här sadelgjord och inte behöver den så hör av dig! Det är storlek 55 som gäller (tror jag).


Kommentarer
Postat av: klara

den är super ! min tjej skuter också fram varenda sadel, och de funkar den super för, sadeln e helt still ! köpte min hos lillhästen i stav, tror dom inte finns beg än :p

2010-06-03 @ 01:12:10
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0