Det är snyggt att se ut som en billig dansare

Ja, tydligen.

Jag höll på att börja gråta vid sista låten i dagens melodifestival. En så förbannat bra låt. Men varför i helvete ser hon ut och dansar som en dansös på en billig klubb i Amsterdam? Porrporrporr. Jag lovar, det finns andra sätt att få röster än att visa trosorna. Jag hoppas i alla fall det.

Att hon sedan ligger tvåa på Aftonbladets omröstning om vem som hade snyggast klädsel är för mig ofattbart. Logiskt blir det förståss om majoriteten av de röstande är 13 åriga kåta små pojkar. Jag dregglade över magnus Carlsson. En bög i kostym, det tycker jag är snyggt. Andra tycker genomskinliga nattlinnen är snygga i melodifestivaler. Jag gråter. Jag förstår inte. Fy fan.

Jävla sexfixerade förbannade värld.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hmm, alltså... kvällens melodifestivalbidrag sög ju allesammans. Och jag tvivlar på att 13åriga småpojkar är alls intresserade av melodifestivalen. De sitter nog och spelar CS hela bunten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback