banken.

I morse var det otrooooligt segt. Låg och drog mig och fick sedan ila iväg kvickt som attan till mitt möte på banken. Vilket gick bra iof. Pratade pension och sådant som känns otroligt avlägset, men det är lika bra. Så nu ligger mina pengar i en generationsfond, har tillräckligt med mina aktier att se över så ppensionen tänker jag inte gambla med, inte just nu i alla fall. =)

Tog mig hem igen och velade en stund innan jag stack till stallet. idag bestod passet av ett mindre gymnastikpass i terräng, så får man göra när det är fruset ute. men hästen hade ovanligt roligt när vi busade upp och ner för backar, bankar och diken. Blev riktigt mjuk och fin och gjorde några skritt-trav övergångar som var helt ovanligt, otroligt bra. Så har vi inte fått till dem tidigare. Så vi ska nog ge oss ut i backarna oftare. =)

Hem igen och pluggade. Läste Avvikande Beteende av Hilte som jag har muntlig tenta på nästa vecka. Läskigt värre, så det gäller att komma förbered. Imorgon har jag efterläsning på en bok jag inte läst, vilket känns sådär men det brukar ordna sig.

Nu blir det avsnitt Twin peaks innan läggdags.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback