Godkänd på tentamen.

Blev jag idag. Hade muntlig tentamen om avvikande beteende, som ni kanske läst. och det gick så bra! Jag var faktsikt riktigt nöjd, även om jag var lite seg i starten för jag var så nervös så jag bara ville gråta och spy. men det släppte, lite för sent dock. Men jag är nöjd i alla fall! Om det blir G eller VG återstå att se, men jag är hur nöjd som helst med ett G.

Det känns bra! Sällan det gör det faktsikt...

Lill hästen är frisk, friskare än aldrig förr. Hon är puckad. men så otroligt otroligt fin. Klurig som attsingen, men otroligt fin. Det är bara att hålla tummarna för att jag kan tillvara ta på allt som finns, för då kommer det blir riktigt, riktigt bra. Men, det är lättare sagt än gjort!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback