Tok dålig på med att blogga.

Vilket inte heller blir bättre utav att mitt helvetes ADSL-modem hela tiden bryter anslutningen eller att datorn lever sitt eget liv och hela tiden byter fönster.

Livet går mest ut på hästen. Även om jag borde prioritera skolan så helvetes mycket mer. men det är ju inte lika roligt. I onsdags köpte jag ny salde, en pessoa. Så nu är jag fattig utav helvete. Och idag blev det ett nytt ulltäcke. Hur fint som helst, men jag måste ge mig.

Hästen börjar dock gå bra nu. Sådan trav och fick när jag var ute och red idag. Ihhh. Galopen går fortfarande inte så bra dock, men vi jobbar på den biten, galet mycket hela tiden. Men hon tycker det är så roligt att galoppera fort jue. =)


Dessutom! Jag har fått plats att träna för Daniel Jugnet! Så häftigt, så roligt. Jag är helt till mig, och jätte nervös. Han kommer till Sverige 31 Mars - 2 April. Jag ska dock bara rida två pass, ett på lördagen och ett på måndagen, mer tror jag inte att jag och hästen orkar. Ska verkligen bli spännande. Eftersom Daniel är fransman så måste man använda tolk, men det sägs fungera jätte bra. Hoppas verkligen det. Spännande värre blir det i alla fall.


Imorgon ska jag hoppa busen, måste få till galoppen. Hon står fortfarande imot hinderna i galopp så vi får jobba lite på det, kommer ge så mycket när det bara fungerar. På eftermiddagen ska jag jobba, vilket verkligen kan behövas eftersom jag är total pank. Efter det blir det blöt utgång med Ida och Kerstin. Så håll i er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback