Tävling imorgon

Ja ni. Nu får alla se upp i Laholm imorgon för jag och bruna faran ska dit och försöka tävla. Jg säger inte att det kommer gå dåligt, om det inte är så att det; regnar, är transporter som domarkurer eller något vitt är i sikte från banan (vilket är mycket troligt att det finns). Det börjar lossna för oss på träning nu, men ojoj att uppföra sig någon annan stans är fortfarande svårt.

Idag skulle Kerstin hämta sina stövlar hos skomakaren, de skulle varit färdiga i fredags men det är ju inte varje dag man är i Halmstad så jag har väntat till idag. Man kommer dit enbart för att upptäcka att de inte är färdiga och inte kommer bli färdiga på minst en vecka. Efter ett smärre utbrott på expiditen gick jag därifrån. Den simpla lösningen var helt enkelt att åka och köpa ett par skor och stövelskaft. Så nu sitter jag här 1000 kronor fattigare med skoskav och undrar hur jagi helvete ska kunna rida imorgon. Pust.

Over and out. Rapport kommer imorgon. If I'm alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback