Ja ni.

Jag har blivit lite slapp på det här. Tidsbrist är orsaken. Jag har på tok för mycket att göra. Men det känns som om att det börjar lugna ner sig, B-uppsatsen är inlämnad och godkänd och tävlinghelgen är över.

Topp-fem över bra saker som händer

1 David kommer hem imorgon
2 Albin är döpt och ska heta Ellington
3 De lokala tävlingarna vi hade i helgen är nästan över, bara det administrativa kvar
4 Jag jobbar bara 4 dagar denna vecka
5 Jag får ha en fin klänning på mig på midsommarafton



Topp-fem över dåliga saker som händer

1. David kommer inte hem försen imorgon
2. Jag har massa administrativt arbete kvar sedan tävlingarna
3. Jag jobbar 4 dagar denna vecka
4. 7 dagar kvar till löning
5. Det regnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback