God natt

Ja nu får det vara bra för den här dagen. Imorgon ska jag gå upp klockan fem för att hinna rida innan jag ska till Halmstad så det gäller att komma i säng.

Jag har mer eller mindre svårt att sova och dricker alltid ett glas varm choklad innan jag går och lägger mig. Jag vet inte om det hjälper, men det är otroligt gott. Det ska vara gammaldags mjölk med naturlig fetthalt och så det viktigaste; ingen jäkla oboy. Här kör vi med äkta vara, Whittards hot chocolate direkt importerad från England. http://www.whittard.co.uk/store/catalogue/Hot-Chocolate-P5000/Luxury-Hot-Chocolate-214148.raa
Bättre blir det inte. Eftersom det kostar lite att skicka det över havet buffrar jag upp. Nästa gång är det nog dags att prova någon utav Whittards andra varma choklad sorter. Om jag vågar. Mums.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0