Det har varit helg

Jag har bara tänkt livskvalité hela helgen. Har haft det gott, ätit gott, trevligt sällskap, underhållande kise, fina hästar, långa morgonar. Sällan man mår så bra. Enda tabben var att sambon var borta i fredagskväll. 

 Jag har tänkt på en annan sak nu. Det här med mördarsniglar. Jag plockar och plockar och plockar, men hur jag än gör blir de inte färre. Igår blev jag trött och hällde ut ett halvt saltpaket i buskarna. Hoppas de jävlarna dör nu.  Ska även luka upp mitt vinbärsbuskeland, för där gillar de också att vara. Morr.

En liten applåd bör även tillägnas Elin Aspnäs som stod för bedriften att för första gången sedan 1987 ta en individuell medalj på ponny EM i dressyr. Riktigt duktigt gjort helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0