Arbete för hand

Igår hade jag riktig sovmorgon, sov alldeles för länge. Trots detta lyckades jag somna igen vid tio på kvällen. Så det kanske behövdes?

Var och simmade en runda med Ida och Kerstin (K2). Det var skönt, upptäckte dock att jag hela tiden tog i mer med min högra sida, speciellt vid ryggsim hängde vänstersidan inte med. Har ju samma problem vid ridningen, är överrörlig i min vänster sida och har inte riktigt koll på den. Så här ska det fortsättas simma. Hästen kan inte bli liksidig fören jag är det, så jag har ju något att jobba på.

Både Lycka och Ella jobbades på töm igår. Det var så halt på vägen så det gick inte att komma någon vart, inte ens med broddar, så vill höll oss i padocken. Josse med Ella och jag med Lycka. Lycka var fin, det blev bara skrittarbete eftersom padocken fortfarande är hård. Arbetade mycket sidförande och framdelsvändingar. Hon tog verkligen i och skrittade fint.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0