Talang till topp

Ja, idag var det alltså första föreläsningen i denna satsning som Hallands distriktet gör. Det var Johan Fyrberg som var och föreläste om bland annat Ryttare som idrottare, självkänsla och självbild, teamet kring ryttaren osv. Jag tänker inte skriva om något som sas på föreläsningen, för vill man vet kan man pallra sig dit själv ;). Jag har varit på föreläsning med Johan Fyrberg tidigare men det var på Jägersro för två åre sedan (?) i samband med en riksungdomsträff.

De som förvånade mig en aning var att denna satsning vänder sig till ryttare mellan 15-25 år. Ändå kändes det mest som att jag tillhörde gruppen med mammor. Det var en fruktansvärt stor samling 15-16 åringar! Inget ont mot dem, men var tog alla i min ålderskategori vägen? Nåja, lite matnyttigt fick jag med mig hem ändå.

Nu är det natten här, imorgon väntar trimning av båda hästarna.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Låter som en intressant föreläsning! När det kommer till föreläsningar om självkänsla och självbild brukar man alltid få en jäkla kick. Trist att man varken tillhör Hallandsdistriktet eller skaran under 25 sträcket nåmer haha.



mvh// Patricia

2008-11-28 @ 14:57:09
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0