Enbart arbete.



Har jobbat from 06.40-18.00 idag. Så ingen ska komma och påstå att vi tjänstemän/kvinnor inte gör något på jobbet och kommer och går som vi vill. Det tråkiga var bara att anledningen till att jag var så tidigt på jobbet var för att jag skulle hinna förbereda en sak nogrannt för en avdelnings skull. Två timmar visar det sig att jag gjort det helt i onödan. Morr. Å andra sidan är det det som är det fina med att jobba med människor.

Jag var så trött efter jobbet så jag orkade inte handla. Vi letade upp lite pastasås i frysen och kokade spagetti. Inte så nyttigt men det fick duga. Annars har kvällen bara försvunnit i ett nafs och nu är det dags för sängen.

Bilden här från Hultan. Tur att man ser lite mer vettig ut på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0