Nähä, jag kommer aldrig "lyckas".

Om jag hade haft planer på att bli en succébloggare hade jag gråtit nu. Det är nämligen stört omöjligt inser jag när jag läser "de elva budorden" som är: Följande

1:a budordet: VÄLJ RÄTT GENRE.
De genres man kan välja mellan är 1. Modeblogg. 2. Provokativ fjortisblogg.  3. Kändisblogg. Min blogg faller dess värre inte in i någon utav dessa kategorier.

2:a budordet: STAVA SOM EN KRATTA.
Detta budordet uppfyller jag faktiskt!

3:e budordet: FIXA EN IMPONERANDE HEADER.
Lika stor som en tredjedels A4 är väll inte min header, inte riktigt i alla fall. Speciellt mycket tid har vi inte heller lagt ner på den. Jag varken skrevar eller ser sexig ut och inte heller skulle min mamma gråta om hon ser den.

4:e budordet: VAR SJÄLVA DEFINITIONEN AV NARCISSIST. VARJE DAG.
Nä, det är jag ju inte.

5:e  budordet: GLÖM ALLT VAD SJÄLVDISTANS HETER.
Ett till fel.

6:e budordet: PASSA DIG FÖR IRONI OCH HUMOR I ALLMÄNHET.
Attans.

7:e budordet: SKAFFA ETT BLOGG-ENTOURAGE.
Jag har ju min sambo som hjälpte till med headern! Gills det?

8:e budordet: FEJKA FÖR ATT BREJKA.
Skit...

9:e budordet: TA INGEN SKIT - NÅGONSIN.
Jag får ju aldrig skit? Stört omöjligt alltså.

10:e budordet: BLI EN COPYCAT.
Gör ju debut som copycat just nu! Fasst jag länkade ju... då gills det väll inte.

11:e budordet: UNDERSKATTA INTE INAVELNS MAKT.
Det var nu jag skulle ha gråtit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0