Pappa betalar INTE

Eftersom folk i allmänhet verkar tro att min far försörjer/sponsrar mig vill jag nu i all enkelhet berätta att så är INTE fallet.

Jag har fantastiska föräldrar som stöttat mig väldigt mycket, de har bland annat gjort det möjligt för mig att studera utan att ta studielån. Men nu mera är jag faktiskt helt självförsörjande tillsammans med min sambo. Det innebär således att min far:
*inte sponsrar mitt hästeri
*inte betalar däcken till bilen
*behåller sina betalkort helt för sig själv
*inte blir uppringd av mig för att jag behöver pengar

Kan vi nu helt avsluta alla spekulationer om att mina föräldrar skämmer bort mig?

Kommentarer
Postat av: merja

Det var bra skrivet för det har ingen med att göra ändå.Har ju ingen som helst betydelse var pengarna kommer ifrån jag går och väntar på miljonvinsten då ska jag köpa en bil till pappa:)

2009-11-18 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0