Det hinns ju inte med!

Jag tar mig helt enkelt inte tid att blogga. Mycket har hänt sedan sist. Ella har klippts och jag överfölls av ett antal kilo hästhår som smög sig in i alla skrymslen och vrår där de kliar som mest. Vi red ett ordentligt dressyrpass i lördags som gick helt ok. Red lite linjer ur LB:3 för att ha koll på vad vi behöver träna på. Upptäckte att jag behöver träna mer på tävlingsridning överhuvudtaget! Mycket att stå i de närmaste två veckorna med andra ord. Igår blev det bara lite jogging i skogen då Ella hade enorm träningsvärk och hennes bakdel formligen släpade i marken.

Lyckis sköter sig och tillsammans med P gick hon en programträning igår, ryttartest. P fick resultatet 8,3 och ett kvitto på att de är tävlingsklara. Härligt!

Veckan som kommer innebär enbart fullt ös. Idag ska jag försöka jobba till 17.30 ungefär, lite beorende på hur mycket jag hinner med (flextid är fantastiskt). Imorgon ska Ella trimmas, på onsdag ska jag rida Lyckis och på torsdag är det Ellas tur att arbeta igen. Fredag innebär Flyinge och unghästchampionaten! Hualigen, att man bara orkar :).

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad du håller i gång kerstin, att du orkar! :) Massera min stackars rygg istället. Flexa ut och kom vettja! Ja visst är den på g o bli stor magen. hehehe.. Kramis

2009-10-12 @ 14:23:07
URL: http://praecox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0