Helt färdig!

Nu sitter jag mätt och belåten men fruktansvärt trött i min kropp. Ella gav mig ett riktigt träningspass idag! Började som planerat att longera henne men det hjälpte föga. Det var alla cylindrar på, eld i baken och gasen i botten som gällde, hela passet! Försökte lugna henne och få henne att vänta men hon blev bara ännu mer taggad av allt. Hon gjorde dock väldigt fina halter och hörnpasseringar men är svår att få att komma över ryggen när hon är så taggad. Nu hoppas jag bara att hon är likadan imorgon på träningen så jag kan få hjälp att lösa detta. Annars har hon en vana att sköta sig eller till och med vara seg som kola på träningarna, det är ju tyvärr inte det jag behöver hjälp med.

Så uppladdningen inför lördag är ju absolut i botten... men men. Det är ju så med denna tokiga häst!


Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Vilken fin bild :)

2009-10-22 @ 23:06:59
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0