En dag bland alla andra.

Nu är jag MATT! Hade heldag med nämnden idag på jobbet, väldigt mycket diskussioner och omvärldsbevakning. Det känndes inte jobbigt men var det uppenbarligen... Har ätit alldeles för mycket och alldeles för gott, fasar inför vägningen imorgon!

Nåja, min plan var alltså att rida "generalrepetionen" inför lördag idag. Det gick inte riktigt som planerat... När jag började värma upp Ella märkte jag att det inte var något annat än en riktig bus-dag och Ella hade inga planer i världen på att jobba. Lyckades i alla fall lösgöra henne ganska bra men lade sedan ner det hela. Ingen idé att kräva arbete när hon bara vill hoppa och studsa. Så jag lägger om planen och gör ett nytt försök imorgon, men tänker longera henne innan jag sitter upp. Uppladdningen inför lördag blir alltså inte optimal men det får gå ändå :).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0