Men va fan...

Varför får jag aldrig någonsin starta sent på tävlingar??? Den enda gången jag fått starta sent i år var i Troentorp, men då hade jag nästan 1½ timma körväg så det hjälpte ju inte så mycket... Nåja, startlistorna till på lördag meddelar att jag starta som nr 3 i LB:2 och klassen startar 09.00. Så en gissning just nu är att väckarklockan kommer ringa 05.00 på lördag... Vad jag älskar den här sporten!

Vill passa på att meddela min uppskattning till er som läser bloggen. Jag bloggar främst för min egen skull, istället för att skriva dagbok. Men så tycker jag själv att det är roligt att läsa andras bloggar och se vad de har för sig så därför har det blivit så här. Framför allt tycker jag det är roligt när ni kommenterar, respons är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0