Otaggad

Just nu sitter jag och irriterar mig på att morgondagens startlistor som skulle kommit upp klockan 20.00 fortfarande inte finns uppe. Eller jo, startlistorna finns men utan tider. Det spelar väll mig mindre roll, så länge jag fortfarande startar som nr tre i första klassen, är ju inte mycket det kan spela på. Men jag behöver veta när klasserna tar slut för jag har ganska brottom hem... Morr.

Ella gick väll helt okej idag på träningen. Började väldigt tråkig, stel och trög precis som väntat. Helt fantastiskt att en häst kan vara helt binnagalen ena dagen och sedan halvdöd andra dagen. Men med tiden hon lösgjordes blev hon också mer och mer energisk och mot slutet fick jag hela tiden passas så hon inte flöt iväg. Blev ganska bra det sista, i alla fall bättre än hon varit tidigare i veckan.

Nu ska jag packa ihop det sista, duscha och sedan gosa ner mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0