På banan igen.

Jag har legat sjuk sen i fredags. Nu är jag dock på banan igen och jobbade idag. Jag är fortfarande lite matt, har hosta och snorar men det är inte så farligt. Dessutom blev jag alldeels för rastlös för att vara hemma en dag till.´

Kan också berätta att första veckan med hälsovakten gav en viktnedgång på 2,5%. Häftigt!
Den andra nyheten för dagen är att en av de härligaste människorna i världen har blivit mamma! Zara och Jimmy har fått en liten pojk. Har dock inte fått tag på Zara (har en föraning om att hon har lite annat för sig just nu...) så jag utgår från att allt gått bra. Grattis till er!!!

Bloggar mer en annan dag när jag har något vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0