Shopping today

Idag ska jag sluta lite tidigare (tackar åter igen men kära arbetsgivare för att vi har flex!) och åka till Halmstad. Ett stycke sambo kommer och hämtar mig på jobbet (även han slutar tidigt), så vi hinner med så mycket som möjligt. Egentligen är det bara Biltema och två andra affärer som vi planerar att gå i men det kommer ändå ta sin tid, dessutom ska vi försöka äta lite gott också!

Hästlös idag med andra ord. Jag planerar att ta ett genrep inför tävlingen på onsdag, på torsdag blir det lite lungt arbete med antingen mig eller J. På fredag är det träning för Catrin då fokus kommer ligga på avslappning, lösgjordhet och genomsläpplighet. På lördag stundar tävling! På fredag ska jag även diskutera med Catrin vilka bett hon tycker jag ska börja prova till kandaret. Har både bridong och stång sedan tidigare men i storlek 10,5 respektive 11 och det är ju på tok för smått för Ella så det blir att införskaffa nytt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, tack! :D Ja, men vi är ju bra ^^ Ända sedan jag "slutat tävla" så har resultaten haft en uppåtgående trend :)

2009-10-20 @ 20:31:54
URL: http://lektra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0