Jobbig helg med mycket firande!

Hualigen! Igår var jag och David i Halmstad. Middag på Pios, fantastisk god planka (vegetarisk så klart)! Därefter blev det "Flickan som lekte med elden" vilken verkligen kan rekomenderas. Minst lika bra som första filmen, om ni frågar mig.

Idag var hela släkten här, sammanlagt var vi 19 stycken. Vi bjöd på hemmagjord smörgåstårta (vilket räckte och blev över så alla som ville fick också med sig en matlåda...). Verkligen roligt när det lyckas, det är ju en hel jobb med smörgåstårtor. Sedan blev det cheesecake och/eller chokladtårta. Mums! Nu har alla åkt hem och vi sitter och tar igen oss. Har verkligen varit en jobbig, men fruktansvärt rolig helg!

Veckan som kommer blir nog ganska lugn. På tisdag ska jag rida Lyckis. Hon varit ganska vild sägs det och det har inte fungerat så bra som vi hoppades. Men visst, det är ju inte en helt enkel häst. Nu har ryttaren dessutom varit sjuk i nästan en vecka så hon ville att jag skulle rida henne. Så gärna!!!


Lycka i juni precis innan hon lånades ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0