Helg i Helsingborg

Igår drog jag och sambon till Helsingborg för en mini-weekend. Dagen tillbringades med shopping vilket bland annat resulterade i ett par nya svarta pump med 11 cm hög stilettklack (totalt kär). Dessa pumps invigdes sedan på kvällen som bjöd på show av Magnus Betnér och middag på Harrys. Vi kom hem vid middagstid idag och eftermiddagen spenderade jag i Östra Åkralt med Lycka och Cherie. Fräste ut och hoppade terränghinder med Cherie, vansinnigt roligt tyckte vi båda!

Nisse deltog i en clinic idag vilket bestod i att han visades för hand och löshoppades. Poäng delades inte ut men domaren gav omdömet; "Är detta en häst som jag skulle kunna tänka mig att köpa?? Ja, det är det!". Det får väll duga :).

Planen för veckan som kommer är att jobba mindre, jogga mer, rida Nisse några gånger och ha ett fantastiskt humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0