The one with Monica's boots.

Har sett det vänner-avsnittet? Annars kan du se första delen här; http://www.youtube.com/watch?v=y0c2W7eOOI0

Precis så glad som Monica var för sina stövlar var jag i fredags. Jag är lite av en "tjej tjej" när det kommer till skor, jag är aldrig så glad som när jag shoppat skor/stövlar. I fredags hittade jag ett par sjukt snygga stövlar på rea som inte gick att låta bli! De passar till allt och är dessutom väldigt tidlösa och "otrendiga" vilket gör att jag kommer kunna ha dem länge. Jag planerar att vårda dem lika väl som mina Petriestövlar även om det kanske inte håller fullt lika länge (vilket man inte kan förvänta sig eftersom de kostar nära sjättedel så mycket som Petriestövlarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0